Just nu måste jag nog vara den lyckligaste människan på hela jorden

Fick brev från en skola som jag har sökt till som jag ska gå i 6-9, så vi åkte förbi hem lite snabbt efter vi hade varit i stan och hämtade brevet. Så jag sprang till brevlådan lite snabbt. På väger till bilen där mamma, Kajsa, Lisa och oskar satt så öppnade jag. Jag stannade upp, "välkommen! Du har en plats i en av våra musikklasser med inriktning mot musik/drama" och ni fattar inte hur mycket jag skrek! Oh god vad glad jag är! Är faktiskt lite stolt över mig själv;) hihi nej men jag behövde göra ett intagningsprov och sjunga för en lärare och så, och det var så OTROLIGT läskigt, så nu vet jag att jag antagligen gjorde bra ifrån mig på intagnings provet:D längtar tills jag börjar i 6:an, nya skola, nya vänner (älskar såklart mina kompisar men det blir ju as kul med massa nya) och allt nytt! Läängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0