Min lägenhet i stöten

Har jag berättat att jjag har en lägenhet i stöten som ligger i sälen?
Det har jag iallafall och här får ni se några webkamera bilder som är tagna därifrån kl 12:00 idag:)
Dom håller ju på att få snö där nu så snart kan vi åka dig och åka skidor:D
Här är på det så kallade "skidtorget" och backen där heter "world cup backen", backen
har fått namnet från att dom har kört flera världs cuper där:)
Här är uppe på toppen på world cup baken. Där ser ni ner mot bilden som jag visade
nyss.
Här är soltorget och backen som ni ser heter "haren" och är en av dom lättaste
backarna. Ser ni det där långa huset som är inringat? I det huset har vi våran
lägenhet.
'
Som ni ser på bilderna så är det inte så mycket snö där men dom håller på att spruta med snökanoner så snart kommer det vara mycket snö:)
Det finns bilder på hur det var 09:00 imorse, 12:00, 15:00 och "just nu" så man kan gå in på bilderna och se om det blivit mer snö för var 3:e timme som gått:)
Om ni vill gå in på Stötens hemsida så trycker ni här och om ni vill komma direkt till webkamerabilderna så trycker ni här.
Stöten har 19 liftar och 30 backar så det är svårt att tröttna på alla backar.
Dom har resturanger, skiduthyrning och skidskola.
Det finns också badhus, bowlinghall och spelhall där:)
Jag tipsar verkligen om stöten för att deras backar är otroligt fina och bra att åka i och lägenheterna och husen är jätte fina också så om ni och era föräldrar vill åka på skid semester så rekomenderar jag verkligen stöten! Så om
ni vill boka, tryck här.
Man kan välja massa olika ställen att bo på men jag bor här och tycker att det är helt awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0