Passat Alicia

Har  passat Alicia hela kvällen, därav den dåliga uppdateringen. Tänkte berätta lite om min dag nu då:

Första lektionen var slöjd. Vi fick sätta på musik så det var ju najs:) Den hade vi rast. Efter rasten så fick vi göra lite vad vi ville så först hämtade jag en av våran klass laptoper och ritade av en bild på google. Sen sa min lärare att jag skulle vika nån stjärna av papper. Så hon visade hur man gjorde så vike jag den där stjärnana;) Sen fick vi kolla på nån film om stockholms blodbad, haha på filmen berättade dom vilka som blev dödade först osv. hehe
Sen åt vi lunh, as äckligt! Efter lunchen hade vi som vanligt rast. Sen hade vi fördjupning. Jag har digital bildbehandling, det är typ att man får spela in filmer och så:) När vi hade slutat så åkte jag, Greta, Hedvig & Cissi till centrum. Där träffade vi Oscar och sen så fortsatte alla 5 vidare till TC. Vi gjorde typ inget. Flummade runt lite och så. Haha vi gick in på bk och köpte milkshake. Haha Greta och Hedvig tog små, Oscar tog mellan och Jag & Cissi tog stora så jag och Cissi satt med världens största mugg typ, haha!
Sen åkte vi hem och jag åkte direkt till min träning. Typ så har min dag sett ut.
Har tyvär inga bilder så det får bli en från the studio:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0