Snart fyller bloggen 1 månad!

Kommer ni ihåg att jag startade bloggen den 1:a december?
Höll ju på jätte länge med att lura er med att bloggen var klar, med den 1:a december la jag ju ut den på riktigt.
Satsar ju på den här bloggen och jag ska få upp statistiken till toppen. Det går bara bättre och bättre faktiskt!
Superbra! Hade inte så bra igår men det blir bätre, promise you.
Min förra blogg (http://yesolivia.blogg.se/) hade jag i nästan exakt 1,5 år. Exak ett år, 5 månader och 27 dagar;) Och det är ju 30 dagar på juni när bloggen startades så det blir nästan exakt 1,5 år. Rätt bra va?
hehe nu har typ hela inlägget handlat om hur länge jag haft min gamla blogg, så nog om det!
Det är ju inte gamla bloggen vi ska prata om, utan det nya! Jag tycker själv att denna blogg är bättre än den gamla. Om ni vill kan ni kolla i arkivet på den gamla bloggen. Klicka på juni 2010 så ser ni hur lite jag uppdaterade första månaden. På hela Juni 2010 (första månaden) gjorde jag 9 inlägg:S Så sjukt dåligt!
Men nu blir denna blogg mycket bättre! Kommer kännas sås mycket bättre att kolla tillbaka i arkivet på denna blogg om 1,5 år än hur det känns nu att kolla tillbaka på yesolivia.blogg.se.
haha jag kommer ihåg att jag tycke att bilden var jätte fin!
Den är tagen vintern december 2009-januari 2010, nån gång där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0