Spel på iPhone

Har seriöst världens roligaste spel på min mobil! Det heter My Horse och är världens töntigaste, men roligaste spel:D
Haha, man sköter om sin häst så får man döpa den och vara med i tävlingar och sånt;) Haha om ni laddar ner det så heter min häst Dior (som det där märket ni vet?) och mitt "användarnamn" är 'oolliivviiaa' som mitt namn fast med 2 av varje bokstav;) haha finuligt va? Jag är på level 11, har 4026 kronor och kommer snart få ungefär 50-100 till:D (skulle bara skryta lite;))
Vet inte om det finns på android men ni som har det kan ju prova?
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKA! Pålle:D

Kommentarer
Postat av: Elise

SVAR: Ja vet Olle jag vet ;)<33333

2011-12-02 @ 19:14:36
URL: http://eleii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0