Berga imorgon

Imirgon är det Brega :D woop! Kommer bli hyr grymt som helst! Kommer gå med min fina vän, Hedvig. Vi har alltid lika roligt så der kommer säkert bli super. Jag har nästan bestämt kläder jag måste bara förbi centrum en snabbis imorgon efter skolan och köpa ett par jeans som jag har hittat. Jag tänkte ha dom på berga.
Iallafall, nu har ni fått höra lite om morgondagen, så vad vill ni att jag ska blogga om?
Vill ni att jag ska fota lite så ni får lite bilder? Har lust med det.. Ska fråga om jag får låna syrrans kamera, hihi^^
Förlåt för arkivet, man får ju lite smått damp när det inte går att ladda upp bilder...

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlquist

Haha, kommer ihåg den där kvällen.. Sjukt kul ;) <33

2012-02-16 @ 19:48:05
URL: http://princesstimesone.blogg.se/
Postat av: Sandra

Anledningen till varför det inte går att ladda upp bilder är för att dem kan vara sparade i fel fil. När du sparar bilder eller så, skriv alltid .jpg Efter bilderna. Då sparas dem och går att ladda upp! Kram 😊 ❤

2012-03-01 @ 01:08:20
URL: http://texsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0