Veckans planer

På måndag har jag först skola, sen slutar jag
14:00,sen får jag se om någon kompis vill
vata med mig. Ock kl 18:50 har jag
cheerleading träning

Direkt efter skolan som slutar kl. 14:40 så
drar jag till sången med Cissi och Linn. När
jag kommer hem ska jag snappt byta om och
äta och sen åker jag vidae till slalomträningen.

Kl. 14:10, när jag slutat, så åker jag och
tjejerna till centrum och försöker få tag på
Bergabiljetter. Eller så köper min kusin till mig
och om hon gör det så skka jag vara med
henne.

På tosdag slutar jag kl. 13:50, efter det åker
jag hem och äter nåt litet, sen tar jag tåget
till cheerleadingen. Sen hämtar pappa mig
lite tidigare, så åker vi till slalomträningen.

När jag slutat kl. 13:10 så går jag hem till mig
eller Hevig, med henne så fixar vi oss till
Berga med hög musik och sånt :D Sen drar vi
vidare till Berga :D Kommer ha sjukt kul!

Woooow, lördagen kommer bli en lååång dag!
Ska nämligen på DM i cheerleading :D Så jag
går upp runt 05:00 och fixar håret och sminket.
Sen åker jag till västerås, som tar nästan 2h.
Så tävlar jag där och har en hur galet rolig dag
som helst med mitt underbara lag, ch förening.

På söndagen ska jag kanske tävla i slalom.
Fast jag har inte bestämt mig än.. Det kanske
blir lite jobbigt eftersom lördagen kommer
vara så galen och lång.. Så jag får se hur det
blir. Om jag inte tävlar så ska jag bara vara
hemma och chilla, sköönt!

Så ser vecka 7 ut för mig. Ser fram emot lördag hur mycket som helst! Kommer bli awesome!

Ska ni göra nåt kul denna vecka?

Kommentarer
Postat av: hedvig<3

På måndag (imorrn) Kan väl vi va? SNEEEEEEEEEEEEEEELA <3333333333333333333 Men skulle inte cissi va med på fredag? PussPuss <333333333333333333333333333

2012-02-12 @ 17:29:55
URL: http://heddesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0