Gårdagen

Hur var min dag igår då? Jo, såhär:

När jag hade vaknat så duchade jag och fixade mig och lite sånt. Sen satte jag och Kajsa oss på tåget, och sen tunnelbanan. Sen började vi gå mot stureplan och väntade på pappa vid svampen. Han mötte oss där så gick vi och provade pjäxor;) Haha låter lite kul men Kajsa behöver nya;) Hehe men sen gick vi till kungshallen och åt kebeb xd haha sen började jag och Kajsa vandra runt lite på stan för pappa hade gått tillbaka till jobbet.
Vi gick lite vilse så vi hade ingan aning om var vi var;) haha men sen kom vi till plattan och vi hittar därifrån så vi tog en sväng förbi gallerian och kollade på Hollister;) SOmsagt så var det väldit utplockat!
Så vi gick till mammas jobb inne i sturegallerian och hämtade dricka och sen åkte jag och Kajsa hem.
'
När jag kom hem så mötte jag Hedvig och Oscar så då gick dom med mig hem, sen åkte Oscar hem.
Jag och Hedvig gick till henne och hämtade hennes saker och åt middag hos henne och sen gick vi hem till mig.
Haha vi kollade på high school musical och åt chips och dip:D hahaha HSM är ju en otroligt härlig film! Kommer verkligen ihåg när det var min favoritfilm;) haha goda tider;)
'
jaja, nu hörde ni om min dag igår, puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oki♥♥

2012-01-05 @ 19:05:43
URL: http://ciccierikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0