Svar:

"Hejsan :D Det gick inte att kommentera så jag mailar istället. Har en fråga bara, altid när du lägger ut bilder före eller efter du åkt skidor så har du någon tajt overål eller vad det är och någon konstig grej för munnen, vad är det för något?"

Svar: Hej:) Jo, det är en fartdräkt jag har på bilderna. Den har man för att det ska gå snabbare. När man har pösiga kläder så tar vinden tag i set och då  går det långsammare:) Och det jag har för munnen är ett tandskydd:) Det har slolomåkare för att man ska ju komma riktigt nära käppen, så man nuddar den. Och då kommer käppen i ansiktet, så det är viktigt att skydda munnen så man inte slår ut några tänder.
Hoppas du blev nörd med svaret:)

så ser min fartdräkt ut, det är minn klubbs egendesignade;)

Sån hjälm har jag, och det är tandskyddet som "sticker ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0